fredag 21 november 2008

Idol, mys, mat & lite godis på det

Yesbox, då var det fredag igen då, och även denna vecka har gått lika fort, som alla andra.. det är helt sjukt vad veckorna går fort! Snart är det jul och nyår, 2009 nu snart, känns som det nyss blev 2008 ju :D ja, sjukt snabbt går det som sagt. Och äldre och äldre blir man ju också tyvärr ;/Jaja hur som helst, i veckan har jag bara jobbat jobbat och jobbat, och det är väl enda jag har gjort känns det som, har inte hunnit med så mycket mer! Imorgon är jag i alla fall ledig, så då ska jag först och främst ta mig lite sovmorgon, sen ska jag åka och hälsa på Madde, och deras lillkille, Benjamin som han ska heta. Jag har inte sett han sen dagen efter han föddes, så det ser jag fram emot, sen har Madde fyllt år, så ska fira henne lite också, och så har dom ju flyttat in i hus och det har jag ju inte hunnit sett än, så det blir trevligt :D yesyes! Har sett på Idol ikväll också, och Anna åkte ur tyvärr! En av mina favoriter, så det var riktigt synd, gillade verkligen hennes röst, men förhoppningsvis får man väl se mer av henne i framtiden ändå :) Nej, nu blir det mys framför en film, hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar