måndag 24 november 2008

Monday

Jahapp, då sitter jag här och har ätit lussebullar igen, men med mjölk till den här gången :D är hemma i Skäve och hälsar på lite. Daniel är hemma hos sina föräldrar och lägger golv, så då passar jag på att vara här ett lite längre tag! Idag har det snöat lite mer också, mys! Dock gillar jag absolut inte att köra i det här vädret, och när man har tre mil till jobbet så är det bara och bita ihop och köra. Alltså, jag blir som en tant i det här väglaget! Och det blir bara värre och värre för varje år.. blir nästan rädd för mig själv :D men det är väl i alla fall kanske bättre och vara försiktig än att köra som en tok som vissa gör :) känns som att jag måste åka hem och sova snart, eftersom att snart är det dags och gå upp igen! Jag förstår inte hur man ska orka jobba hela sitt liv.. HELA sitt liv? Vakna, åka till jobbet, hem och äta efter det, vila efter det, sen sovdags, dag ut och dag in! Jag skulle vilja göra nåt eget, ha ett eget företag eller nåt. Men hur lätt är det att starta då, man lär ju chansa en hel del, men ja, det skulle vara kul! Jag ska fundera ut vad jag skulle kunna starta.. Nån som hänger med? ;) Jajajaja, nej, ska nog ta och åka snart, så jag hinner hem ett litet tag innan det är dags och sova :D helgen var i alla fall perfekt, du och jag för alltid! :*

1 kommentar:

  1. ja, nu vet jag ju! :) åh, det är så kul med gamla kort tycker jag.. i alla fall vissa :) jag hittade flera stycken på dej och mej också, när vi gör fula miner, men dom var så suddiga :) tycker det är bra att du kör som en tant när det är halt, det är säkrast så! :)

    SvaraRadera