lördag 8 november 2008

Stjärnor på is

Japp, ikväll har det varit Stjärnor på is som har gällt! Tycker det är bra faktiskt, men nu är det inte så många par kvar längre, men några avsnitt till iaf. Sen har jag färgat håret ikväll, eller rättare sagt, daniel har :) så nu är jag ett riktigt ljushuvé igen! Lite för ljust (gult) kanske, men hoppas att det ger med sig.. har väl hunnit med och tvättat håret med silverschampo tre gånger efter det, men det verkar inte vilja bita som det brukar göra :D Jaja, har iaf inte den hemska utväxten kvar, så det blir nog bra till slut. Annars har jag haft en riktig slappdag idag, sett massa serier på datorn och bara slöat! men ibland får man ha sådana dagar också. Fast jag har faktiskt varit ute och gått en sväng, och det är ju alltid nåt :) imorgon är det söndag, och jag ska iväg till kupolen och träffa Jenny, det var längesen så det ska bli trevligt! Nej, är faktiskt lite trött, så blir nog sängen snart, och nån film på det.. :D godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar