fredag 7 november 2008

Fredagsmys

Fredagen måste väl ändå vara den bästa dagen på hela veckan, så skönt! Bara veta att man har en hel helg framför sig, det är mysigt med helger på nåt sätt, och allra helst när man är ledig, som jag är den här helgen :D Har nyss kikat på Idol, och idag var det bästa avsnittet, alla var duktiga! Men jag måste ju säga att Kevin är ju lite av en favorit, så hejar lite extra på honom :) vet inte riktigt vilken jag tycker ska åka ut idag.. eller ja, det finns ju alltid nån man tycker lite mindre om, men men, vi får se vem det blir! Nu ska jag lägga mig till rätta i soffan igen, och bara myyysa :D ha en bra kväll alla, för det ska jag ha, hejsvejs!

3 kommentarer:

  1. MEN DANIELA! har du gått och skaffat dej en blogg:)

    SvaraRadera
  2. Jag säger som alexandra! WOW! äntligen kan man få sej en update om vad som händer i ditt liv ;)

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen, klapp på axeln till dej ;) Jo de kunde vi ju göra, ett nytt försök, men eftersom försöken inte lyckats på över 2 månader, så kanske de inte är så troligt att de gör de nu heller ;)

    SvaraRadera