måndag 13 april 2009

Back to the reality

Så, nu var påsken slut för detta år då.. Har varit skönt o varit ledig lite extra! Nu har man sommaren att se fram emot :) Det ska bli grymt härligt med sommar nu.

Idag har jag varit hemma hos Madde, väldigt trevligt! Träffade charmtrollet Benjamin också såklart. Gladaste killen jag har sett, skrattar hela tiden, supermysig :) Imorgon är det dags för jobb igen, känns helt ok, men visst blir man lite bortskämd när man har varit ledig lite längre.. någon dag till skulle jag inte klaga över. Nejdå, men det ska faktiskt bli kul och komma tillbaka till godingarna på dagis också, och nu när det börjar bli bra väder så kan man vara ute hela dagarna, o det är ju inte helt fel :)

Jag tänkte att jag skulle försöka gå och lägga mig lite i tid idag i alla fall.. vi får väl se om jag lyckas med det ;) Puss, godnatt, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar