torsdag 2 april 2009

Vårväder

Idag har jag varit hemma och varit ledig, hur skönt som helst! Håller på och tvättar lite just nu, tvättkorgen är fylld till max som vanligt :) men det är jämt så svårt och få tvättid i det här huset.. skönt sen när man får egen tvättmaskin. Gud vilket härligt väder det är ute förresten! Verkligen vårväder :)

Imorgon är det redan fredag igen, veckorna bara rullar förbi.. och imorgon jobbar jag 9-15, skön tid på en fredag o allt! :) Nu väntar tvätten.. hej så länge!

3 kommentarer:

  1. ja, eller hur! det tror jag med.. ska nog ta mej ett glas julmust nu ;) jobbar du imorgon? på dagis? ooh, jag kan varenda dag tror jag, har inga planer hittills! när kan du? puss!

    SvaraRadera
  2. jaja, påskmust då ;) det är ju så svårt att hålla reda på högtiderna.. ooh, ja imorgon tycker jag absolut! jag jobbar till sex på ica bara, börjar vid tre.. men efter det? hehe, ja förslagsvis lite godis bli fint ;) puss!

    SvaraRadera
  3. Ha ha, ja, så tänkte jag också innan... när man får egen tvättmaskin kommer man aldrig behöva ha tvätt liggandes.... så fel jag hade;.))

    Men visst är det skönt att kunna slänga in vid behov;.)

    Tack för din kommentat också:.)

    SvaraRadera