onsdag 22 april 2009

Tidsfördriv?

I brist på annat ;)

1. Vad heter du? daniela
2. Har du något smeknamn? kanela, ganela på jobbet ( av barnen of course ;)
3. Är du beroende av något? tuggummi, cola, säkert massa mer som jag inte kommer på just nu
4. Vad tror folk om dig? att jag är snäll (?)
5. Vad får du oftast komplimanger för? ögonen
6. Vad säger du för att imponera på någon? hmm :)
7. Vad står det i ditt senast inkomna SMS? hej! vad gör du? Puss
8. Var bor du? falun
9. Trivs du där? javisst, gör jag det
10. Äger du några Converse? nope
11. Sprit, cider, vin eller öl? vin/cider
12. Brukar du bli för full? har nog hänt nångång
13. Vad har du för mobiloperatör? parlino
14. Hur svarar du i mobilen? heeej ( om det är nån jag känner, annars mitt namn )
15. Hur många timmar sömn fick du i natt? 7 ungefär
16. Sov du ensam? nehej
17. Brukar du komma i tid? oftast
18. När mår du bra? när jag är glad, & livet flyter på som jag vill :)
19. När mår du mindre bra? kan bero på många saker
20. När blev du fotad senast? igår
21. Hur känner du dig nu? lite trött
22. Vanligaste färg på dina kläder? måste nog säga svart
23. Hade du en bra kväll i går? jadå, det hade jag
24. Favoritdryck på morgonen? kaffe eller te
25. Rakar du benen? hehe japp, faktiskt!
26. När brukar du oftast gå och lägga dig? alldeles försent :p
27. Är du blyg? ibland så
28. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? åhja!
29. Vad är det värsta du vet? oj, återkommer med den :)
30. Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det är väldigt olika
31. Vad längtar du till? sommaren!
32. Vad är det finaste du fått? jadu, bra fråga? Kan inte komma på någon exakt sak just nu..
33. Hur gammal är du? 23
34. Vad samlar du på? ingenting!
35. Vem ringer du när du är arg eller ledsen? någon vän
36. Gillar du golf? ja, det är faktiskt rätt skoj
37. Har du sovit i din egen säng i natt? japp
38. Är det okej att gråta? klart det är, det är bra o gråta ibland!
39. När grät du senast? det var ett tag sen
40. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa, shoppa & massa annat
41. Bär du glasögon eller linser? nej
42. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nejnej
43. När går du upp ur sängen en helgmorgon? oftast när jag vaknar, annars senast elva ungefär
44. Har du piercing eller tatuering? hål i öronen, det räknas väl också? :)
45. Vill du gifta dig? jadå, men inget jag funderar på just nu. Men nångång i framtiden så
46. Vill du ha barn? yesbox
47. Solar du ofta? nä faktiskt inte, eller ja, på sommaren då
48. Är du bra på att laga mat? jadå, när jag väl vill
49. Är du flygrädd? ja, mera på senare tiden. Skyller på åldern ;)
50. Vad dricker du helst när du är törstig? waaater
51. Vilken är din favoritglass? marsglass
52. Tror du på ett liv efter döden? jag vet faktiskt inte, men jag hoppas nästan på det
53. Vad äter du helst när du ser på film? godis of course! Fast popcorn på bio ;)
54. Har du någon fobi? ja en del. Ormar, råttor & allt sånt där smått.
55. Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls! :)
56. Vilken ögonfärg har du? grönbruna
57. Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja, det har hänt
58. Hur ofta tränar du? alldeles för sällan just nu, men så ofta jag har tid & ork ;)
59. Senaste låt du hörde? åh, det kommer jag inte ihåg, men det var nån på radion i bilen idag
60. Senaste film du såg? det är inte ofta jag ser hela filmer, eftersom att jag är expert på o somna ;) men senast igår såg jag lite av Stephbrothers

Puhh, nästan drygt! ;)

2 kommentarer:

  1. Åland var hur grejt som helst! :) Ja klart vi måste ses! Jag föreslår en shoppingrunda typ nästa vecka kanske ?:) Och jag tycker föresten du ska börja träna på Må Bättre! /L

    SvaraRadera