tisdag 28 april 2009

Hairrry

Oj, vad arg jag lät i förra inlägget märkte jag nu, det var ju inte riktigt meningen, var bara lite frustrerad, just då :) sitter precis o kikar på SMHI:s hemsida om vad det ska bli för väder imorgon, & det ser inte alltför ljust ut, molnigt & kallt! Men kan ju hoppas på att dom har fel.. Men på fredag är det i alla fall första maj, så då är det ju så gott som sommar, tycker jag allt :)

Igår var jag hos frissan och klippte o färgade håret. Mörkt, med lite ljusa slingor i, rätt skönt faktiskt! Skönt o slippa se utväxten bara efter någon vecka. Håret är väääldigt kort nu bara. Jag sa till henne o klippa ungefär 1,5 cm, men det blev lite mer.. vet inte om jag missförstod henne eller hon mig, men kortare än så blev det i alla fall! Lite ångest, eftersom att jag absolut inte är van och ha så här kort. Ok, nu kanske jag får det & låta som att jag har jättekort, men det har jag ju inte, det är i alla fall längre än axlarna, men inte mycket mer än så känns det som. Men det är bara & se det positiva då, jag fick då absolut bort allt det slitna i alla fall o det växer ju ut! & mitt hår är ju bäst på & växa fort, fort fort. Så fortsätt så, tack ;) Oj, vad mycket tjat om mitt hår.. som vanligt när jag sätter igång. Ska nog ta och bege mig till sängen nu snart istället! Godnatt.

1 kommentar: