onsdag 8 april 2009

Jobb o jobb

Funderar just nu på om jag ska orka ta mig upp ur soffan o in i duschen innan det blir allt för sent, men det känns extremt jobbigt just nu, men snart så! :) ska upp och jobba imorgon också, så lär väl gå o lägga mig alldeles strax :) Imorgon är det sista jobbdagen, sen långhelg! Ledig i fyra hela dagar, oh, kan ju inte bli bättre!

Idag har jag jobbat, och sen efter dagis hoppade jag in på Ica dom två sista timmarna, så idag har det varit en låång dag, men det känns inte så farligt o jobba lite extra, när man får vara ledig lite längre i helgen :)
Känns dock som jag håller på o bli förkyld? och det vill jag verkligen inte nu.. Men har haft sån huvudvärk i några dagar nu, och nu börjar jag känna av halsen, ush. Barnen snorar iofs som bara den på dagis just nu, och senast idag så hostade en rakt över min mat, så inte så konstigt då kanske ;)

Nä, nu blir det duschen, och sen sängen efter det förhoppningsvis! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar