tisdag 21 april 2009

Bad update

Nu har jag varit fruktansvärt dålig på att uppdatera här, men i helgen hann jag inte med, plus att jag har varit/är sjuk, eller mer förkyld & ont i kroppen, men nu är det på bättringsvägen äntligen :) Vilket härligt väder det har varit de senaste dagarna! Inte för att jag har kunnat njutit av det speciellt mycket, men men :) blir hemma imorgon också, sen blir det förhoppningsvis jobb på torsdag igen! Nästan så att man längtar till o jobba (?) men jag blir så sjukt rastlös av att bara gå hemma såhär.

Imorrn ska jag nog ringa & boka tid för klippning o färgning, mitt hår är så hemskt just nu så det ska bli så skönt o göra nåt åt det! Blir nog mörkt, eller i alla fall åt det mörkare hållet.. typ brunt ja? :) Snart dags för Desperate housewifes! M e like :)



Åh, vill färga nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar