tisdag 7 april 2009

Fartkameror, nej?

Hellohello! Sitter här o spelar lite alfapet, det har ju blivit min nya sysselsättning nuförtiden. Haha, illa ;) Annars idag har jag bara jobbat, vi har varit ute precis hela dagen, från morgon till eftermiddag! Förutom när vi var inne o åt lunch. Så när jag kom hem var jag helt slut, så somnade någon timme på soffan :) Känns som att man inte alls är van att kunna vara ute så hela dagarna.. men det är så skönt, o dagarna går mycket fortare!


Idag sa en på jobbet förresten att det fanns fartkameror på vägen mellan Skäve och Falun, va?! Det har då inte jag alls lagt märket till.. så blev lite rädd för mig själv hur jag kan ha missat dom med tanke på hur ofta jag åker där, men när jag åkte hem idag så kollade jag extra noga, men jag såg då inte en endaste kamera. Antigen är jag helt totalt blind eller så finns det helt enkelt inga? Kan inte finnas några! I så fall kan väl någon ta o berätta för mig vart dom sitter, tack :) Imorgon ska det tydligen bli regn, hoppas hoppas att dom har fel! För jag vill ha sol sol sol :)

2 kommentarer:

  1. Haha, dom sitter bara mellan Hedemora & Skäve så du kan vara lugn! :)

    SvaraRadera
  2. Hur är det vännen? saknar dig! puss madde

    SvaraRadera