onsdag 22 april 2009

Godmiddag!

Sådärja, nu är jag så gott som frisk, så imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen! Tråkigt & trist väder ute idag, men vad gör det när jag ändå spenderar dagarna inne i soffan just nu? :) Hoppas det blir bätttre imorgon när jag äntligen får vistas utomhus! Gud vad jag längtar till sommaren nu, sol & värme! Få ligga & sola, & få lite färg! Så man slipper vara sån blekfis, som man är just nu. Härligt värrrre :)


Kort från när jag och Jenny var i Spanien - åh vad härligt det var! Fruktansvärt roligt hade vi, längtar tillbaka! & det vore ju inte helt fel och åka utomlands heller :)

5 kommentarer:

  1. jag veet, alldeles för längesen! men vi får höras idag, jag ringer när jag slutat :) jag jobbar 16-18, jätterolig tid.. ;) vi kanske kan ta en vända på kupolen snart? det är ju löning snart.. ;) puss!

    SvaraRadera
  2. Shiet, va ni va BRUNA! Du lever föresten fortfarande? Hooo hoo ?:)

    SvaraRadera
  3. Men daniela! du skulle ju sagt "No she dosen't" :] så hade mitt lilla problem varit över ;) men vem kan klandra han egentligen :]

    SvaraRadera
  4. Ahhh, va jag längtar tillbaka!

    SvaraRadera
  5. jag ger han helt enkelt din facebook, så kan han värva dej också till sin kristna pakt :D

    SvaraRadera