tisdag 14 april 2009

Heysvejs

Klickade precis hem lite kläder från Haléns, eller kläder o kläder, en klänning. Sen skulle mamma ha lite grejs också. Har aldrig gillat Haléns så mycket förut, men nu tycker jag att det fanns en hel del snyggt.

Ush, vilket tråkigt väder det har varit idag! Inge sol alls. Tror i alla fall att det skulle bli lite bättre imorgon? Hoppas att solen kan titta fram litegrann bara :) Idag på jobbet satt barnen och pratade om vad deras föräldrar arbetade med och så började dom att prata om vad dom själva skulle bli när dom blev stora, och då säger en liten pojke; "jag ska bli elektricitet jag".. elektriker alltså, men det antar jag att ni förstår :) Haha, gosigt. Imorgon börjar jag kvart i nio, så lite sovmorgon! Men det är väl dags för sängen ändå om en liten liten stund. Godnatt & sovgott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar